informacja

a więc haj wszystkim <3
usunęłam przez przypadek bloggera na telefonie, a to głównie na nim pisałam posty, komputer nie był zbytnio do mojej dyspozycji a ja z nerwów na mój głupi telefon, że nie chce  z powrotem zainstalować mi tego bloggera mało napisałam. przepraszam was najmocniej   zabiorę się za pisanie i postaram się coś dodać o wiele dłuższego. nie wiem kiedy dokładnie uda mi się skończyć pisać rozdział i kiedy będę miała możliwość go dodać ;c ale postaram się jak najszybciej. mam nadzieje, że się na mnie nie gniewacie bo naprawdę mi głupio za dwa tygodnie nieobecności.

co do konkursu ... to chyba go nie będzie bo chyba go nie chcecie, ale jeśli chcecie i  macie pomysł to piszcie śmiało bo ja nie mam pomysłu ani nic ;/

zastanawiam się nad założeniem Twittera, ale jeszcze nie wiem do końca czy jest sens to robić.

przepraszam was jeszcze raz za nieobecność.
całuje xoxo <33

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty